är det tiden på året som skrämmer

2009-12-02 @ 19:54:05

Sitter som vanligt och fryser som jag
alltid gör på kvällarna och det spelar ingen
roll hur många ljus jag tänder, hur mycket te
jag häller i mig eller hur mycket jag än bäddar
in mig i filt och täcke.
Försöker värma mig lite med min älskade
Lasse och jag tror att det fungerar för jag
blir varmare och varmare och håller på
att tina upp nu.

Somnade runt 19tiden igårkväll och när det
var dags att sova för natten så tog det en jäkla
tid innan John Blund kom. Han var varit väldigt
sen de senaste veckorna så nu har jag köpt
valerina forte för jag tänker inte vänta på John mer.
Så nu lär jag ju somna och sova gott om nätterna
och ingenting lär störa mig. Dessutom lindrar dom
mot oro, inte för att jag lider av oro men om man
får det på köpet, fine for me!

Jag ska alldels strax diska och sen ska jag gå till
katten och titta på paradise, hon kan ju behöva
lite stöttande... Men först tänker jag sitta kvar
här och sjunga med.

"du och jag är inget vidare bra men jag kan inte säga nej,
jag kanske rent av behöver dig!
"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback