chase me through the sky

2009-12-22 @ 16:54:17

Halebop är kanske det sämsta jag vet.
Har försökt fylla på telefon sen i söndags och
det enda som hörs är "ett fel har uppstått, var
god försök senare
". Det är fan inte klokt, jag
lär ju få vara fortsatt pank på telefon och helt
handikappad................. jag vill smsa :(
VADÅ FÖRSÖKA SENARE??? DET FUNKAR ÄNDÅ INTE...


Skitseg dag med äckliga saffranslängder och julmust,
vart fan var julmusiken? :ooooo
Mamma klassar mig som jordens bästa för jag fick
MVG+ på mitt prov i affärsturism! Skapligt stolt.
MVG+ LIKSOM, ÄR DET ENS MÖJLIGT FÖR PERNILLA
JONSSON?`
nääe, det trodde inte jag heller...

Pappa är bara bäst och jag vill åka till Overlake nu.
Ikväll ska jag mysa framför teven med morsan och co.
+ att jag nog ska träffa Néa en sväng. MYSIGT VÄRRE!!

Alla klappar är inköpta, även inslagna så nu är vi redo
för julafton. Jag kände mig nästan lite övergenerös med
tanke på att jag handlar trots att jag är totalpank.
Anyway, nu ska jag käka ostuvade makaroner och rå
falukorv.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Halebop

Hej!



Lars heter jag och jobbar på Halebop.

Jag vill gärna hjälpa dig om du har problem med att ladda ditt kort. Skriv gärna in till [email protected] och skriv med ditt telefon nummer så kan vi kontrollera vad som är fel.

Inte omöjligt att du även får en Jul- klapp som plåster på såren :p.



Med vänliga Hälsningar/Lars L

Halebop

2009-12-23 @ 10:12:59


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback