dagar har gått

2009-12-07 @ 16:50:46

Lördagen blev riktigt lyckad, både dag
som kväll trots att pappa åkte på p-b på 600
spänn. Det var riktigt jäkla spännande
på VC skidskytte och rolig underhållning.
Kvällen var kanonkul och Linnéa och jag hade
det nog lite extra roligt med bandet, kanske Linnéa
hade roligast, hon var sist på plats precis som
det ska vara men jag blev alldeles för slö...
Jag säger bara CARLINGSKILLAR och LASSE!

JAG HAR HITTAT MIN LASSE-LOOK-ALIKE!!

 

Handboll på idh imorse, kan ju passa på att tala om
att det är roligare att titta på så det gjorde jag när
jag kom hem, handbolls-vm damer sve-fra 21-23. skitmatch.

Engelskan idag var kanonkul, jag hette Nathalie Elden,
17 år, snygg, vill bli fotomodell, inspanad, rik familj, död mamma, 4 syskon,
älskar att åka skidor på vintern, spelar fotboll, älskar sport,
stuga i alperna. Tänk att ha en stuga i Alperna.
tänkte bara säga det eftersom det kan vara dökul att veta

Gissa vad, nu ska jag städa och diska lite och sen är
det mest troligt promenad som gäller för annars kommer
jag somna.



här ska du få höra vad jag tror,
- om vi går åt varsitt håll från mitt perspektiv
så lovar jag att vi aldrig möts för världen är stor

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

finis unge!

2009-12-07 @ 18:18:03
URL: http://eelineriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback