du är en tår i svarta hav

2009-12-12 @ 20:58:02

Tänkte att jag skulle berätta lite om
kvällen igår...
Linnéa, Mikael, Susanne och jag satt
hemma hos mig och tittade på Idol samtidigt
som vi småsnuttade, sorgligt nog så vann inte
älskade Calle med den sköna personligheten,
istället vann Erik men det kändes inte
som om någon egentligen förlorade eller vann
eftersom dom är lika jäkla bra båda två egentligen!

När vi var på väg så stannade vi vid en trappa innan
vi gick till o'learys, första trappsteget var onormalt
högt och jag skulle gå upp för den men det gick inte
sådär jättebra och istället ramlade jag framlänges och
det sa bara pang på mitt smalben, det tog inte ens 2
minuter så hade det svullit upp ganska rejält, idag
upptäckte jag också en blåslagen armbåge så nu
tror jag att jag blir sjukskriven fram till nyår.
Kvällen i stort var trevlig, rolig och om inte annat
jävligt skum. Jag kom fram till att jag inte tycker
synd om alkoholister och Linnéa somnade på mitt köksgolv
innan jag hjälpte henne till soffan.
Aja, tackar för igår!

Nu dricker jag vatten och tittar på tv och det kommer
jag nog att fortsätta göra tills sängdags.


En bild på några godsaker sen två veckor tillbaka. Mums, skulle
knappast sitta fel med ett par rosa pantrar, aight!!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linnéa

Vilken jäkla trapp alltså, vi får hoppas på att du blir bra i benet till nyår ;) haha och att sova på köksgolvet måste ju ha vart jävligt skönt, fy fan hur det blir ibland :D puss och kram på dig och tack för kvällen :)

2009-12-13 @ 02:17:37
URL: http://linneamjnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback