du är gåtan som jag aldrig löser klart

2009-12-29 @ 17:58:32

HEEEEEY
Idag är en förhållandevis bra dag.
Mitt hår är fräscht och mjukt igen sen jag
var hos frissan imorse och jag har hittat
min älskade shaker i rostfritt stål! Jag köpte
också mössan som jag lade in i mitt tidigare inlägg!
GLAD PERNILLA (som tvingas gå naken på nyår)
det fanns fan ingenting på rea så jag ska
tillbaks imorgon och då skiter jag i rean för det är viktigt
det där med klädsel på nyår.

Nyår ja, det blir tydligen bara Mikael, Linnéa och jag
nu, de andra töntarna lämnade återbud och sånt där
trams. Nänä, har ni något bättre för er, VARSÅJÄVLAGOD!

By the way, jag har varit totaltokig idag, Linnéa har varit
stygg också så det är nog mest det som gjort att jag garvat
tills jag inte kunde stå på benen. Och virrpannan på expert
tog fan knäcken på mig. ha ha ha ha ha helt sjukt.

Ska eventuellt sticka iväg på laserhallen eller bowlinghallen
om ett tag. Vore fedtkul att lira lite. Helt värdelöst att sitta
hemma och häcka. Och om jag sticker, då får jag träffa min
älskade MADELEINE som jag inte har träffat på en vecka!! ♥

Måste skrapa ihop något att käka


KÄRLEK

Hahahaahaha, jag har fedtaste undeläppen, SNÖGGG

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

snygg tjej med fedtaste undeläppen;) haha

2009-12-29 @ 21:28:37
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback