du sa du behövde tid

2009-12-30 @ 11:58:53

Sitter och dricker min latte som smakade
oerhört gott i väntan på att klockan ska
bli 12.00 för då ska jag ringa till Sanna igen,
hon ville nämnligen sova ett tag till sist
jag ringde, och visst, det bjuder jag på.

Vi ska strosa omkring på stan, desperat
efter något att ha imorgonkväll. Jag blir inte klok,
som om sex timmar vore länge nog att
hitta en outfit man nöjer sig med, nej inte jag.
Jag hittar ingenting överhuvudtaget längre.

Idag ska jag agera stencool och inte som något
jävla skrattmonster. Måste försöka trycka i mig
en macka nu...


Nykter utav vin och full av längtan är det lätt
att säga fel och tänka rätt




HP07 på fjälltur i 2an. Jag gillar hösten ja

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

haha faan va kul det var på fjällturen:D

2009-12-30 @ 12:55:59
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback