ett litet kliv ut i världen

2009-12-17 @ 17:04:24

Sitter och håller nog nästan på att
svälta ihjäl, jag har ju sån otur som
har en hjärna som är helt ur funktion,
som inte påminner mig om mornarna
att ta fram mat ur frysen så jag kan
göra någon mat när jag kommer hem.
Att vänta på kött som ska tina är kanske
det segaste som finns, speciellt när man
tittar på, dock är jag inte så dum att jag gör't.

Monika var på min praktik idag och snackade
bedömning, jo man tackar, det gick alldels
lysande. Så jäkla skönt, det mesta känns gjort
och redan klart. Gjorde världens fränaste
julkort idag som ska ut till 50 olika föreningar ;)

Igår köpte jag tre par skor, fyfan vad härligt!
Slipper frysa om fötterna men insåg idag att
jag kanske var lite för sen, jag börjar få ont
i halsen och det är ju inte så perfekt eftersom
det snart är lördag.

Nu är det riktigt jäkla vrålkallt ute men jag tycker
nästan att det är härligt, iofs så sitter jag ju inomhus
men jag har ingenting emot att gå ut nu faktiskt.



jaa men det är väl klart, G:et står för GRIS

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback