faller

2009-12-19 @ 16:41:36

Tänkte köra på en liten update innan jag dras
med till stan. Vi ska på gamla teatern på
julbord och stand up eller något, kjell andersson
och micke tornving iafl. Skönt och en aning uppfriskande
att jag fått träffa Linnéa en sväng idag. En tjej som är
den mest förstående av alla dom. I LOVE YOU!

Har varit glögg, ost och kex, godis och grjer här,
mamma hade misslyckats med någon cheesecake, stackarn.
Kanske är det bara vi som har dålig smak kanske var
den jätteäcklig. Fick julklappar också, tomten kom aldrig
vilket jag tycker är lite syns men han kommer ju på riktiga
julafton, förhoppningsvis inte lika full som vanligt. hahaahha
Är nöjd med mina julklappar, fick cash, en tavla, kokbok, vinställ,
skålar, strumpor med mera, helt okej för min del!

Nä man ska väl ta och pysa kanske, kommer nog bli
riktigt trevligt ikväll, känner det på mig. Trevlig lördagkväll ni övriga



fyfan, sånt där gör mig helt jävla galen och somliga borde hålla
käft och andra inte.............................................

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback