get me started

2009-12-21 @ 12:46:50

Det är nästan obegripligt hur duktig jag är,
hade inga hål i tänderna den här gången heller.
Jag är överlycklig, tänk när man ligger i den där
stolen, plastgrejjerna trycks in i munnen och man
måste bita ihop samtidigt som man kväljs coh tårarna
bara rinner och rinner, BLÄÄÄÄ!!!
Klarar mig minst ett år till med mina friska tänder.
Jag har kommit fram till att när tandläkarförsäkringen
blir aktuell för min del kommer min tandstatus att vara
så bra att det nog blir gratis för mig att gå till tandläkarn!

HURRA HURRA HURRA HURRA HURRRRRRRRRAAAA!

Så skönt att vara ledig idag, hade varit ledig även om
jag ansökt om det idag. På idhb skulle vi bara snacka
betyg i 2 minuter och ingen engelska. Ska ställa upp
för HP imorgon och komma på julavslutning. Lockande
det där lät, mingel, musik och fika.............?
MEN, vad gör man inte för att få åka 7bussen med Linnéa?! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback