håll min hand i vimlet

2009-12-15 @ 23:35:39

Alltså den här dagen. Jag fick vg
på arbetsmiljöprovet och provet imorse
gick säkert smärtfritt det också...
Det kändes lite som att jag redan har tagit
jullov, har ju inte gjort ett skit idag förutom
en pp-presentation till pa.

Det blev ganska busigt idag, mitt humör och hela jag
och det är fan precis som vanligt. Snön ligger så
underbart fint på marken så det är klart att det kittlar
i mina busnerver. Fick ett par snöbumlingar på mig
av en viss Sanna Agneta Nygren men tillslut kände
jag bara att nej nu räcker det! Såg rädslan i Sannas ögon
innan hon började springa för livet och jag kom i kapp
henne och gav henne en putt i ryggen så hon sprang ut
i snön och ramlade och blev dyngsur (SKADEGLÄDJE)
Dagens andra offer fick som väntat bli Katten. Madeleine
är alldeles för svag och ingen vidare medlem i min
jävlasklubb, tydligt var det när hon inte fick ner lilla Katten
i snön så man blev såklart tvungen att göra det själv och
sen fick jag SNÖMULA!!! Finns inte mycket som är bättre
än att mula någon stackare riktigt hårt, har nog inte mulat
någon sådär hårt sen i 9an när lillstefan fick bli offer. (HAHAHAHHAHHA)

SÅ JÄKLA HÄRLIGT att vintern är här på riktigt nu. Det kan jag
avgöra när jag känner att kylan tränger igenom underifrån
skorna och det blir sådär kallt att när man går är fötterna
tunga. Vem bryr sig, snön är här och jag är glad!

- anyway.
Var ju på repskapsmöte på scandic syd igår. Jag fick framstå
som en slarvfia fast det faktiskt inte var mitt lilla fel. hahah lyckad tjej.

Det finns ett ord för vad jag lider av men jag har glömt det nu,
det där om att komma på försent vad man borde sagt och du
vet hur det känns, det vet väl jag, jag har känt dig, jag är van.
Och jag borde sagt igår vad jag kom på härom dagen men nu är
allt försent, nu är det gjort, nu är det glömt, nu är du dömd.
Du blir ett fnask och du blir alltid deras fnask och han är glömd.
Men låt dom älta, dividera om vikten i det där. Här får man aldrig
göra fel, här får man aldrig göra om, jag säger kom.
Kom, så ruttnar vi ihop på alla veta-bättre-typer som ska säga hur
man gör. För har man nån gång grävt en grop åt alla veta-bättre-typer
så får man jävlar ligga i och skämmas tills man dör







Jag hade nästan somnat inatt när jag kom och tänka på dig.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

HAHAHA kan du inte snömula nån etta idag;) haha



jätte fint kort:)

2009-12-16 @ 09:09:31
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback