håll ut

2009-12-10 @ 22:41:36

Hade tur imorse och fick börja halv12, kanon!
Torsdagar lyckas alltid bli lika sega och det borde
den här dagen få ett litet pris för. Trots att veckan
på något sätt vänder vid onsdag så man går mot
helg så är torsdagar ändå sega.

Exakt vad jag har gjort ikväll är hemlighetsstämplat
men om man frågar vackert så kan man få veta,
men jag måste viska för det är en hemlighet.
Och som vanligt så går ju alla hemligheter runt fortare
än ferrarin så jag kommer inte att berätta min hemlighet
för dig.. blååååååååååååst.    -dryg.tjej.jag.vet..

Imorgon tänker jag sluta lite tidigare, känner ett litet sug
efter stan, vet inte huuur jäkla längesen det var jag fick
spendera lite pengar.

MEN DU FÖRRESTEN, TA DIG EN FUNDÉR OCH KOLLA LITE::
KÖP MINA TÄCKBYXOR!!!

Burton "Cargo"

 STRL M - riktigt jävla baggy men justerbart i midjan så kan göras till strl S
2-lagersbyxa från Burton med tejpade sömmar, muddar i
mikrofleece, ghettoslits, snölås och ventilation.
Dragkedja att sammankoppla byxa med jacka.
 
Passform: "Sig Fit" som gör att byxa hamnar i ett mellanregister mellan baggy och slim.
 
Material: Fukt- och lufttransporterande Dryride Durashell™ 10,000mm/5,000g.

Dom är visserligen skitsnygga men jag har lyckats överträffa
mig själv och vill ha nya igen, turkos är inte riktigt min färg...


Nypris då: 2.200
JUST NU: 1.800
ANVÄNDA EN ENDA JÄKLA GÅNG!!!!!!!
kom och köp, kom och köp, kom och köp!

 
  
  


Du vet att du vill.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

hej pillan! tänkte bara säga att jag har aldrig fixa min blogg själv så jag suger :) du får fråga någon annan! PUSS

2009-12-12 @ 14:35:13
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Postat av: elin

sanna får köpa dom:)

2009-12-14 @ 09:29:15
URL: http://elinviola.blogg.se/

Postat av: sanna

jag vill!!

2009-12-14 @ 19:07:20
URL: http://saannanygren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback