hemma

2009-12-18 @ 20:48:57

Har kommit hem till Gällö och det känns
lugnt och skönt precis som vanligt. Kanske
en gnutta tråkigt men alltså man kan inte
ha roligt jämt, trots att det är FREDAG.

Har slagit in julklapp åt mamma och klätt granen,
det vanliga som hör till och oftast är det jag
som åker på gransmällen men det gör ingenting.

Väntar på att mamsen ska komma hem så hon
kan berömma mig för hur snygg granen blev (? hehe)
och sen ska jag ut och träffa Linnéa en sväng.
Testar mammas nya dator, den är helt okej och så.
Har myst massa med Lovis precis som planerat men
hon är en jävla lortgris (badar bara om somrarna) så
jag blir helt svart om händerna, usch.

Nä, om man skulle ta och packa upp och stadga sig
lite i byn kanske. jajamensan.


Finns inga bilder på datorn, men för att det inte ska bli så dött...
Kan ju låtsas att det är Linnéa, Mikael och jag det där då.
Likt faktiskt. ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback