Here I go again on my own

2009-12-24 @ 01:44:11

Det blev en riktigt trevlig kväll det
här till slut. Lovis kan mig utantill
så hon fick hoppa upp i skinnsoffan
och mysa med mig i vardagsrummet,
där ligger hon kvar än, MYYYYYYYYS!!

Har pratat facebok och blogg med mamma och
hennes moster, dom fattar liksom inte hur allt
går till. Jag är jättetacksam för att jag är 18 och
inte 40-60 såhär på 2000-talet och allt. Jag är glad
att jag fattar tekniken, vem är inte det liksom?

Åhh men sweet, jag ska upp om 4½ timmar och
iväg till min älskade lilla by Ovansjö och känna mig
som en prinsessa, det gör man alltid där, om man är en ;)

Vad är det för en dag nu då? → JULAFTON, för den som inte kopplat...?

Kanske sådär 2 år sen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback