i väntan på Wikman

2009-12-31 @ 20:09:25

Vi dricker våra läskande drinkar i väntan
på Elin nu. Hon ska få äran att äta efterrätt
med oss. Det blev toast med skagenröra på
till förrät, made by MIG, till varmrätt blev det
fäskfilé och strips i min favorit, gorgonzolasås,
föll dock inte sanna i smaken men även detta
made by MIG. Snart blir det dessert då och
det blir glass, hemmagjord chokladsås med
jättemarränger, chokladsås made by LINNÉA.

Senare blir det badhusparken och kolla på fyrverkerier
i hopp oim att inte bli träfad av ett skott. Sen blir
det O'learys och förhoppningsvis någon härlig
efterfest.

Det är nyår och vi är glada trots allt, tänker på
dig och er.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

haha nu är jag påväg:D vi kommer ha en toppenkväll!

2009-12-31 @ 20:32:36
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback