it's just a thought

2009-12-28 @ 19:36:18

Då var mina skidor sålda! Kommer
sakna dom litegrann känner jag nu, jag
är för känslig för sånt här...

Gick bara fint på jobbet och nu är jag
tillbaka i stan och det är så skönt att vara tillbaks
i civilationen igen om man säger så. Ska iväg
och träffa Sanna senare. Och imorgon ska jag
till frissan och klippa av mig mitt fruktansvärda hår.
Sen stan med Linnéa och Sanna, MELLANDAGSREA
here we come och jag längtar!!

Ska plocka in i garderoben nu ja och göra mig redo
för att gå ut i kylan

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

jag vill också klippa mig! :)

2009-12-28 @ 22:45:47
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback