jag hugger i sten

2009-12-09 @ 17:22:34

Gårdagen var en kanondag, jag gjorde
en skarvsladd på "el-avdelningen" till Katten
och var jäkligt vass på det där så mitt nya
intresse är att mixtra i vägguttag nu.

Igår lagade jag och Linnéa tacos som vi
bjöd Mikael på, senare blev det staua och
sen hem till mig för att dricka vaniljglögg
som Linnéa ordnat och tro mig när jag säger
att vi spanade från mitt fönster in på grannarna
mitt emot i en timme! Sen blev det DHW och
.jag.dör. för fyhelvete vilket bra avsnitt
+ att jag hatar Kathrene. (?)

Linnéa och jag var ganska slö imorse. Har varit
det hela dagen i stora drag men hade ganska roligt
på lunchen när jag och Madeleine filmade till PA
istället. "Varma vibbar!"

Nu tror jag nog att jag ska gå och lägga mig

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback