kan inte rå för det

2009-12-14 @ 15:38:34

Fick precis som vanligt på måndagar
sluta tidigare eftersom jag är klar med
allt och inte kan göra mer.
Redan när jag vaknade imorse så visste
jag att det här skulle bli en helt sjukt galen
dag och tro mig, det blev det. Har varit på
toppenhumör och skrattat hela engelskalektionen
och under lunchrasten lyckades jag göra bort
mig något så fruktansvärt mycket så nu
blir det nog samtal med mentor för min och
Madeleines del, vi kommer nog att få lite skäll.
Hahaha, ´kan inte rå för att min mun är
bra på att pladdra på när jag har mina åsikter men
man får väl sota för det sen då.

Fryser så nu ska jag mysa ner mig framför oth med
en kaffelatte och bara mysa i en timme sen måste
jag plugga innan jag åker till scandic syd på repskapsmöte.
Älskar att oth-repriser visas, skulle kunna kolla
om från början i en hel vecka och bara ligga och glo!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback