kom älskling, vi går

2009-12-30 @ 00:15:43

Efter att vi varit hos Sanna så hämtade
vi Bobbo och co. Det blev goa och två öl
sen stängde dom och jag gick hem. Nu
sitter jag här och vet inte riktigt om jag ska
sova eller om jag ska rosta en macka.
Det mest åt sova-hållet men det kändes jäkligt
kallt.

Fick en skaplig nysattack när jag kom hem.
Det känns som en evighet kvar tills nyår trots
att det egentligen är imorgon eftersom klockan är
över 00.00...



Jag är inte lika rädd som Du, jag vet inte hur
det känns men jag kan föreställa mig.
Jag kommer att finnas här så länge Du vill,
för vi är två delar av något stort och jag
tänker på Dig och Er


 


Hahahah, mamma och jag

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

ni måste säga till innan ni går ut så jag också kan hänga med:)



va fina ni var du och mor din:)

2009-12-30 @ 00:55:10
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback