leave a light on for me

2009-12-26 @ 00:07:43

Nu är också juldagen över!
Det blir ju bara bättre och bättre det
här och imorgon åker jag hem till
Gällö. Jag och pappa har tittat på
offside ikvl, okejbra film från början
men sen blir den inte så mycket bättre..

Ska alldeles strax gå och lägga mig och
titta på nån film. Men först måste jag tänka
ut en bra plan för att få hem alla grejer på
tåghelvetet. Fan, jag som trodde man skulle
få sjukts för att dom ändå skulle till Grimnäs-släckten
men så blev det icke. ATTANS!!!

myyspyys, Akke kikar in här med jämna mellanrum
så nu kan jag inte motstå att lägga mig på köksgolvet
bland allt hundhår med mina svarta kläder och mysa med honom.


♥Akke, en lite, mycket spciell hund. (dom som träffat han vet exakt)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback