never let go

2009-12-28 @ 11:24:40

Det är måndag och jag ska snart gå och
jobba. Var minst sagt sugen på det.
JAG VILL TILL STAAAAAAAAAAAAAN

ååååååååh, jag blir inte klok på dom här programmen
där man ska hitta ord och vinna pengar. Idag
tittade jag på quizzo, man skulle hitta ett pojknamn
som motsvarade 9 poäng. Först hittade jag Ture,
sen hittade jag Vidar, ringde in 4 gånger och 10kr/samtalet.
Och gissa vad, ingen knäckte Vidar men hade jag kommit
fram hade jag varit 20 000 kronor rikare nu. SNOPET

Tror att jag snart får mina skidor sålda, återbud lämnades
om kvällen så får hoppas på imorgon f.m då.
Tror nästan att jag kommer sakna dom litegrann eftersom
dom är grymt snygga. Har kanske sålt både skidorna
och täckbyxorna snart och då står jag där med en hjälm och
ett par stavar precis som mamma sa.

Nu ska jag gå ut med hunden en sväng


Carving HEAD Fiber Jacket ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback