shout it out loud

2009-12-25 @ 15:46:20

Gissa vad, julafton kommer inte att
dyka upp förrän om 364 dagar igen! (:

Ovansjö kändes ganska segt just nu
och jag har åkt på världens hemlängtan.
Framför allt vill jag åka tillbaks till stan,
har fan inte vart där på en vecka nu, känns
som 2 men annars.......

laa la la la lalalaa lalalalaa hey jude

Snart ska vi käka middag och sen ska vi gå
till farmor och träffa kusinerna. Har helt
ärligt inte varit ut på hela dagen, finns absolut
ingenting att göra nu när båda skotrarna har
gått i graven och Patrik kör ego med sin nya.
Skittråkigt liv jag har nu. Tur är att jag laddade
ner 4 filmer innan jag åkte hit igår, smart gjort!


jag saknar dig

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback