slutet

2009-12-18 @ 15:27:16

Då var praktiken på J/H FF slut då.
Det känns väl både bra och dåligt på
olika sätt, jag har trivts jättebra och så
men praktik är i största drag tråkigt.
Fick julklapp när jag skulle gå, en choklad ask,
(för att jag äter så dåligt), en lampa och en
handduk med Zlatan och Henke på.
se, upplev, älska.

Snart ska jag ta och packa ihop det
sista innan jag åker hem till mamma. Funderar
på att eventuellt städa lägenheten litegrann
så det känns kul att komma hem till den sen....
men fy det kändes inget roligt?

Måste springa på stan innan jag åker hem och
köpa julklapp till mamsen, sen har jag
bara till syster och bror kvar, bror är svårast
som vanligt..


FUL-ZLATAN ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback