söker frivillig

2009-12-13 @ 17:25:29

Någon som vill låna min hjärna och plugga och
göra prov åt mig tills på tisdag? Känner nämligen
inte för att ta in nyttig information i skallen och
framför allt inte om det handlar om affärsturism.
Äter nu och ska väl ta och plugga en halvtimme
ändå, bara för att jag måste tvinga mig själv med
tanke på att jag inte hinner imorgon. One tree hill
ikvl och gossip girl, jag vet vad jag ska göra.
Och sen ska jag och Mikael kolla på solstorm tillsammans
eftersom vi var på den när det gick på bio för en jäkla
massa år sen.

woohoooooooooooo, imorgon är det måndag. Kändes
riktigt skönt, jag gillar skolan!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

jag ser fram emot våra games-turneringar den här veckan! :)

2009-12-13 @ 20:28:27
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback