tid har förlöpt

2009-12-05 @ 09:44:50

Sitter och väntar på pappa så jag tänkte
att jag skulle passa på att uppdatera.
Vi ska på skitskytte för pappa hade fått gratisbiljetter
så vi har läktarplats så nu ska jag inviga mina
förbannade täckbyxor som jag ångrar att jag köpte.
Skönt att Tove åkte ur Idol igår så att
Erik och Calle går till finalen, det trycker jag
på gilla-knappen för.

Apporopå tabletterna där, tog tre stycken igår
men av någon anledning så kunde jag inte sova
så när det hade gått en halvtimme för mycket och
jag låg på mage så kändes det som om jag åkte upp
och ner i sängen jättefort, guppen var liksom korta
och hjärtat bara klappade på. När jag ställde mig
upp så var jag skakis och kände hur svårt det
var att stå stilla. Man måste nog försöka sova
inom en timme tror jag men det står det ingenting om.

När jag skulle kliva upp imorse kändes det som att sängen
aldrig varit så skön förut och det kändes som att det var
mitt i natten. Åt fibergröt till frukost så nu har jag ont i
magen. Nä nu tror jag nog att pappsen och syster är på
ingång så man ska väl ta och packa lite inför kvällen.

LÄÄÄÄÄÄÄNGTAR, känns som om jag saknat Linnéa i
typ ett år nu så det är hon som är hela höjdpunkten ikväll!

(testade precis att slå knytnäven i väggen och då blev det
gråa märken, oooooops.)



Har bytt profilbild på fb för frimpo tyckte att jag skulle ha den här.
Kör nog på den ett tag och lägger ut den här också som du ser...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback