with a little help from my friends

2009-12-23 @ 22:34:08

Hallådär, imorgon är det julafton och det är
då jag önskar att jag vore liten igen. Det är
jättetråkigt när man inte har någon julkänsla
för fem jäkla öre! Något jag däremot har är
nyårskänsla. Jag är lite av en planerartönt
som älskar framförhållning. Jag längtar så
jag håller på att tuppa av!

Imorgon ska jag åka till farsgubben, äntligen.
Jag har lite dåligt samvete för att jag inte har
träffat farmor och hundarna sen i mitten av
september + att jag inte har hälsat på farfar
sen i juli-augusti. Skönare är det att min
dator och bredbandet följer med till Overlake!

Tänkte bara säga att jag älskar ANNA ANKA.
Hahha, hon är så jävla sjuk i huvet och så
jävla rolig. hahah.

En lagom gräslig bild sen förra nyår, på tal om nyårsfirande...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

sötaste pillan! önskar också att jag var liten :/ såhär på jul!

2009-12-23 @ 23:32:02
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Postat av: elin

god jul pernilla:D hoppas du får en underbar jul!



vi må ses på lovet tkr jag:)

2009-12-24 @ 01:37:14
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback