du läser mig kapitel för kapitel

2009-11-16 @ 20:18:51

Klev inte upp förrän det var dags att
gå till skolan imorse, mådde kasst.
Sjukanmälde mig när jag kom till skolan och
sen gick jag på idrottsteori för min egen skull.
Väntade ut rasten med Madeleine eftersom jag
är en sån bra kompis som ställer upp och så. hah

Gick hem runt 12 och kollade på barnkanalen
i brist på bättre program men även där var det
uselt så somnade ganska kvickt. Runt 16 ringde
någon och väckte mig men hade blivit väckt i vilket
fall som helst eftersom mamma också ringde och när
hon fick veta att jag dragit på mig en förkylning så
blev hon väl ganska galen. Och ännu en gång kommer
gnället om vaccination som jag vägrar, ignorerade.

Fotbollsgalan 28e på ga teatern. Måste säga att jag
ställde upp för J/H ganska bra när jag lät tappa känseln
i tummen eftersom jag klippte ut 400 biljetter det finaste jag
kunde. Antar att jag får amputera bort tummen och det
jag kan tycka är lite synd är att jag är högerhänt. Men
nog fan är jag snäll som offrar mig, offrar mig själv också
eftersom jag är bjuden trots att jag inte lirar. Nu blev det
mer värt mödan och besväret.

Hade tänk att mysa ner mig i sängen i min sorgliga ensamhet
igen med en kopp te. Måste bli helt frisk så snabbt som möjligt
annars lär jag mest troligt galna ihop. Sängen ser ganska
kramgo och lockande ut nu men eftersom jag är så underbar
så bjuder jag på en bild trots allt! Vilken härlig prick jag är.


Bjuder på en härlig bild sen yran på mig och Mikael. Saknar mitt långa
hår ganska bra men ångrar ändå inte att jag klippte av det..

I want your loving
And I want your revenge
You and me could write a bad romance

Kan inte sluta lyssna på Lady GaGas "Bad romance"
den är så skön och partyhumöret spökar i bakhuvudet på mig

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

håller med dig om lady gagas nya låt !

2009-11-16 @ 21:22:51
URL: http://eelineriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback