en känsla som är ren

2009-11-11 @ 21:55:06

Den här dagen blev inte så bra som
jag hoppades och återigen har jag inte
gjort något vettigt på hela dagen. Madeleine
åkte hem efter info & layout, det är
så tråkigt på skolan utan henne. Jag och
Sanna gick och käka pannkaka men den var kall
och hård så det blev en tugga, max. Skolmaten
gör mig galen, inte undra på att jag har extrema
koncentrationssvårigheter efter lunchtid när jag
går omkring med en evigt kurrande mage.

Jag har hittat ett par underbara skor idag som
är undanlagda tills imorgon, balanserar mellan
vita och svarta. Dom vita är så sjukt snygg men
skulle jag "råka" ha dom vid fel tillfälle på fel plats
så lär dom ju bli förstörda och svarta var lite tråkiga
och såna har jag typ redan, vita med men ändå.
Då är det bara en liten, liten hake kvar, efter att jag bestämt
färg så är det finansieringen som sätter stopp.
Är helt pank efter den här helgen, skandal. Har inte varit
helpank på flera år säkert.

Imorgon är det öppet hus på skolan. Jag börjar
13.15 så det blir sovmorgon. Den här gången på en
torsdag och vi 3or är med i år trots att 3orna
aldrig har varit med. Jorå, vi får äran att guida iår
också, som tur var fick jag slippa det den här gången
och får istället befinna mig i montern i mässhallen, ska
vara "ögat utåt för handelsprogrammet" vilket betyder
att jag måste vara positiv till programmet och jag som
nästa vantrivs. Lycka till Pernilla!


Du, kompis, det kommer att bli bra, det kommer att lösa sig det där, jag
lovar och om jag mot min förmodan skulle ljuga när jag säger det så har
du min tillåtelse att ge mig en fet smäll på käften! Men det blir bra igen!
<3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Åh du är så söt, min vän. <3

2009-11-11 @ 22:08:55
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback