i väntan

2009-11-27 @ 20:18:21

Den här dagen har varit fylld av harpan,
radio och beröm. Fick sitta och ta emot en massa
samtal efter lunchen, medan Sverker och Robert
planerade bordsplaceringen, Sverker ska vara min
"partner" imorgon och tur är väl det eftersom han
är riktigt rolig. Hur som helst, hatar att prata i tlfn
med folk jag inte känner och att svara med
"fotbollsförbundet, pernilla" kändes inte så coolt.
Jag är så jävla effektiv på jobbet så det tar slut på arbete,
så idag var jag ganska görarlös, det gör ingenting.

Nu sitter jag och väntar på Sanna, Mikael, Sofie och Elin
som ska komma hit, Madeleine kommer runt 2230.
Har snart druckit upp min första öl, den var jäkligt god!
Mamma, Tobben och Lovis (loppan, hon har fått loppor men
dom är snart borta) har varit här en sväng, dom kom med
lite käk så slapp laga idag. Dom var här i vad det kändes
som, en evighet, men det gör ingenting.

Nu ska jag ta och plocka undan det sista så mina fina gäster
har ytor att röra sig, jag har en tendens att slänga alla kläder
på golvet och soffan. Typiskt tjejer, men det gör ingenting.


Jätteseriös jag och Sanna i våras någon gång, bjuder på den!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

jag hade kul igår:D det får vi göra om snart igen:) haha

2009-11-28 @ 21:27:54
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback