jag blundar i en frusen tyst minut

2009-11-12 @ 22:42:04

Gick på skolan runt 13 idag, ganska skönt
med sovmorgon trots att den blev avbruten
för att telefon plingade till kors och tvärs. Ljudlöst
kanske är en okej uppfinning.
Öppet hus sög för övrigt ganska hårt och att
stå i mässan i sporthallen var kanske hur tråkigt
som helst, hade mest troligt somnat om det inte var
för att Ayan skrek mig i örat då och då.

Köpte skorna idag, så sjukt snygga, det blev vita
och jag är kanske hur nöjd som helst! Men nu är
jag fan pank, helt pank. Inte ett öre kvar sen
födelsedagen, fy skam!

Lagade kanske hur god kycklinggryta som helst
till middag som jag åt när jag pluggade lite teori.
Teori luktar skit och är inte min grej. Sen har jag städat
badrummet och köket och gjort en alldeles för torr
kladdkaka som jag glömde i ugnen när jag diskade.
Fan, livet är ju en enda sörja och det gäller ju inte bara
mig.

Det här är den brustna hjärtans höst.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback