jag vet ingenting om dig

2009-11-10 @ 23:35:06

.... inte om du ens förstår

Den här dagen började ganska dåligt,
missade redovisning och utv.samtal och
gjorde inget vettigt på någon lektion..
Dåliga dagar får alla ha men hoppas på
en bättre dag imorgon.

Jag vill inte sitta i Östersund en dag till,
jag vill iväg, ut i världen och bara se mig om
och göra något roligt. Är så trött på att treva
omkring såhär dag ut och dag in. Helgen
i Sundsvall var alldeles för kort och lovet
innan känns ännu kortare. Nu vill jag att det ska
hända något, vad som helst bara det blir en
förändring, helst att det blir bättre såklart.
Nästan synd att det inte är så dåligt så det
bara kan bli bättre...

Tänker lägga mig i sängen nu, kanske öppna
körkortsboken, kanske läsa den, kanske strunta
i det. Jag vet inte men till slut ska jag bara sova,
hela natten förhoppningsvis för imorgon ska jag
ha en bättre dag, försöka i alla fall, imorgon ska jag
äta lunch, pannkaka som jag egentligen inte är
något större fan av. Men nu ska jag lägga mig i sängen
och kanske göra något innan jag somnar.

Sleep tight


Jag älskar oss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Madde

Jag också.. :)

Puss på dig Pillan..

2009-11-11 @ 10:18:18
URL: http://madeleinewesth.blogg.se/

Postat av: elin

fin pernilla!

2009-11-14 @ 20:31:45
URL: http://eelineriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback