man glömmer att man trivs med livet ibland

2009-11-15 @ 17:29:58

Jag har lyckats bli förkyld igen så nu
är frågan när jag kommer att bli frisk..
Förkylningar som sätter sig på mig
har tendens att sitta kvar ett bra tag. 

Nej det är inte knorrsjukan jag har, inga symtomer
alls på det. Jag tänker förresten inte ta vaccinet,
det har jag hållit fast vid enda sen det kom. Jag
hatar sprutor och dör faktiskt hellre. Jag lovar att
om det kommer ett vaccin mot alla sjukdomar
som finns så tar jag den om jag får bli nerdrogad innan.
Jag tror inte att man får bli nerdrogad för att ta
vaccinet mot knorrsjukan så jag hoppar den.
Tror inte att det är så bra egentligen att spruta i sig
massa saker och svininfluensan är som vanlig influensa
och för mig naturlig. Sprutor är däremot onaturligt eftersom
jag hatar dom allihopa.

Den här helgen har kanske varit ganska långsam egentligen,
väntar på att oth ska börja, hade hoppats på sällskap men
så blev det inte verkar det som. Ska ta mig en snabbdusch och ordna
middag tills min tvkväll sätter fart.


Bjuder på en bild sen halloweenhelgen i Brunflo..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback