när molnen hängde tunga ovanför

2009-11-17 @ 09:57:06

... att lämna tystnaden och alla lögner
utanför

Glömde bort att berätta att jag träffade Moa eller
Klara (tvillingar) och Tilde igår när jag yrade
omkring i sporthallen. Dom kände först inte igen
mig men när jag sa sommarkollo så sken dom upp
i ett leende. Alltid lika rörande att se barnen som jag
haft så roligt med!

Tittade på Silent Libary igårkväll, det är ganska roligt
att titta på trots allt äckel dom sysslar med. Kan ju tala
om att jag blev skapligt upprörd och förbannad när dom
tog fram en tamråtta som dom skulle "mula" upp i ansiktet
på några jävla danskjävlar. Helt jävla sinnessjukt, hur kan
man göra så mot ett djur? Hade ju en tamråtta som såg exakt
ut sådär för några år sen, Sickan. Fan råttan på TV hade ju
tur som inte bröt nacken. Jävla idioter, levande jävla djur,
och ålen som åkte rakt ner i golvet då. Blir så jäkla förbannad.

Snart ska Madeleine på utv.samtal och sen ska vi dra upp
till idrottshuset eftersom jag glömde arbetsmiljöuppgifterna..

Hörs.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

sv; nej nej ;) det tog jag för två veckor sen ! idag tog jag sista livmoderhals cancer sprutan :(

2009-11-17 @ 18:34:45
URL: http://eelineriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback