när såren läker och regnet känns

2009-11-02 @ 16:56:35

Den här helgen har inte varit speciellt lugn
men jag har varit. Jag har haft roligt och roligast
var det hemma hos Linnéa innan vi åkte till Brunflo
i lördags. Det började med att Linnéa bjöd på paj
som hennes mamma gjort, mums, sen så hade vi allmänt
trevligt nere i källaren + att jag gick i klackar för
första gången, kallade det hela tiden för premiärkväll.

Läckert, hade elevledd idrottslektion imorse, det blev
som planerat och vi lade till vanlig basket och straffkast
på slutet. Gruppen var riktigt lam idag måste jag få säga.
Redovisade muntligt idag, både bokrecensionen som jag
inte ens gjort och USApresentationen + att jag lämnade in
skriftlig bokrecension. Jag måste vara bäst. Ganska kul var
det att när vi fick en uppgift där man fick ljuga och hitta på
hur mycket man ville, jag berättade att jag dog igår och att
min lillasyster stack kniven i mig, flaffflaffflaff. ;)

Fick sluta en timme tidigare eftersom jag var klar med allt
och Katten följde med mig hem och hjälpte till och städa,
knäppare tjej som tycker att det är kul. Schysst!
Tror jag ska laga lite mat nu, hörs.


2½ år gammal bild för att syster fyllde
9 igår, nu har hon vart med halva mitt liv.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback