om du repar upp historien

2009-11-05 @ 23:33:35

...... fast den är så dum
om att klia tills det blöder
på en och samma punkt


Jag har äntligen packat väskan, inte helt
klar men nästan. Det är nära nu, snart åker
vi till Sundsvall, slippe Östersund ska blir skönt!
Allt är så gott som färdigplanerat, jag gillar
planering. Har precis ätit upp rester från igår,
min kända wook som familjen är stora fan av.
Främt mig själv, jag och jag..
Är min egen idol och mitt största fan, gött!

Snart dags att gå och lägga sig, sitter och inväntar
John Blund som har blivit mig mindre trogen den
här veckan. Jag längtar tills imorgon, det spirar i min
kropp och jag blir tokig. Känns bra att veta att man
slipper sitta hemma i Östersund och ruttna medan alla
är i forum och roar sig på säkerligen bästa vis!

Ser fram emot hotellfrukosten, slippa bädda sängen
och bara lämna det allmänt skitigt efter sig och låta
andra jobba och stå i. Nu kommer helgens
sammanfattade planering för att du som läser ska
veta vad vi pysslar med:


Fredag : köpa med subwayfrukost 07.15, 07.54 går tåget
10.30 incheckning på hotellet - stadga oss. Bara slappa och
se oss omkring. Senare på kvällen, middag på Jop's, tillbaka
till hotellet, fixa sista touchen och förkröka, sen blir det utgång
för hela slanten.

Lördag : Gå på stan hela dagen, göra enkätundersökning och
film + eventuell shopping, middag, chilli'n on the hotel.
Söndag : Sista frukosten, eventuell lunch, åka hem.
 
Jag lääääääängtar!! Men sen då, vad ser jag fram emot då?


Är lugnare nu, det är väl tur det annars lär jag ju gå i taket
i helgen...

anyway, trevlig helg!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback