onsdag genom regn

2009-11-04 @ 19:33:15

..... en slaskig trottoar, ät din soppa,
livet har börjat, vi har en lång väg framför oss


Har haft ont i magen hela långa dagen, letat
värktabletter över hela skolan, sprungit till alla
skolsköterskor, expeditionen, försökt få tag på mentor
men ingenting gav något resultat. Fick till slut av en
klasskompis, hjälpte inte.. Fortfarande ont,
men det är skönt att veta varför och det är en
lättnad också.
Sjukanmälde mig till slut. Humöret sviktade ju
en del också när jag fick höra att vi bara är 5
från klassen som har lust att betala den bestämda
summan för studenten. 4 stycken är helt off och jag
blev tokig. Det är ju en evighet kvar tills det är dags
och när man betalt så har vi ju exakt allt och blir det pengar
över får man tillbaks det, hur svårt kan det vara...?

Nu ska jag gå ut och ta en nypa luft, är helt tom i huvet
efter att somnat på soffan i två timmar.


ser riktigt blond ut (ha ha)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback