överallt, av och till

2009-11-08 @ 20:59:26

.... den höga farten
som rann mellan husen


Inleder inlägget med att säga herregud
vilken jävla helg jag har haft! Jag tänker
absolut inte sätta mig här och skriva om
allt jag har gjort, det är mycket vill jag lova.
Jag har skrattat så mycket att jag har träningsvärk
i magen och dansat så mycket att jag har det i
armarna, ljumskarna, benen osv. Jag skulle
inte säga nej till en enkelbiljett till Svall nu
och sen bara stanna och bo på hotellet.
Underbart skönt att få leva i lyx och flärd ett
tag! Tackar Madeleine och Katarina för
det här och självklart mamma och pappa som
var till stor hjälp när det handlar om finansieringen!
;)

Nu ska jag lägga mig ner och dricka mitt stora
is- och- vattenfyllda glas och bara titta på Filip och Fredrik
i hopp om att dom inte blir slagna ikväll. För när dom
blir det suger det. + att pernilla wiberg är med som coach
ikväll. Henne minns jag från 90talet, en av mina idoler. (ha ha)
Bilder från den här helgen finns på facebook.
puss

Är kanske trött på dom som respektlöst pratar omkring sig.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback