plötsligt minns jag stanken

2009-11-21 @ 13:21:16

..... av min godtrohet igen
en vän som inte riktigt var en vän


Idol igår var så jäkla bra + att det var
kärlekstema. Jag älskar Mariette, hon är kanske
jordens fränaste flata! Röstade på henne 5 ggr
och när Erik hamnade i duellen så fick han två
röster. Reza fick åka hem lite synd eftersom hon
har grym sångröst, bara det att jag seriöst
inte fattar ett skit av vad hon säger mer än "tack".

Var meningen att mamma skulle komma och hämta
mig idag för vi skulle åka hem. Men nu har hon blivit
sjuk och har baconsymtomer så jag fick inte komma hem.
Var tänkt att jag skulle träffa Linnéa, Mikael och Rebecca
ikvl, Rebecca har jag inte träffat på en månad om inte mer.
SKANDAL!

Istället får jag sitta kvar hemma i lägenheten. Har tvättid
17-22 men det var kanske det sista jag var sugen på
en lördagkväll. Skönt att jag ändå bara ska sitta hemma
ikväll också. Ska gå och handla sen och då tänker jag
köpa godis och titta på film ikväll. En film som är säker
att jag ska se är polisskolan 4. haha dom filmerna är
så jäkla sköna, kommer ihåg att brorsan spelade
in allihop när vi var små och sen kunde vi sitta och titta
på dom om och om igen.

Alltså vad ska jag göra nu då, det är lördag, jag är själv
och det är mitt på dagen. Jag borde gå ut och ta en promenad
medan det är ljust trots att det är mysigare när det är mörkt.
Men det känns inte så lockande, jag vill bara gå och lägga mig
men jag kommer ju aldrig att somna och titta på tv kändes skittråkigt.
Jag vet, jag ska käka en jävla massa is!

Jag vill åka utomlands eller tillbaka till Spaninen!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: carola

tack pillan för att du röstade på min man ;)

2009-11-21 @ 15:41:17


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback