röker upp tystnaden

2009-11-25 @ 19:47:55

Jag tror att jag drömde att jag var kung
på gitarr inatt. Det var riktigt häftigt och
det kändes nästan konstigt i fingrarna när jag
vaknade. Den här veckan har varit
puckad, den har varit kass, likaså mitt
humör. Inget tålamod alls.

När jag kom hem idag luktade det jättekonstigt
i längenheten, det luktade avlopp, jag har typ vant
mig nu eller något för jag känner ingenting. Det lär
väl försvinna nån dag.. Jag har lyckats få ett berg av
disk igen. Jag är inte den som gärna diskar när
jag har främmande och det är disk enda sen i lördags
och jag skäms. Blir ju så jäkla trött på vardagarna
efter skolan att jag knappt kan hålla ögonen öppna.
Nu ska jag ta tag i den där jävla disken, det brukar
ju gå bra när man väl kommit igång och så länge man
har hööög musik så fungerar det faktiskt alldeles utmärkt.
Om typ en timme ska jag gå in till stan och möta Madeleine,
hon har bakat en jäkla massa gott som hon ska bjuda på
samtidigt som vi tittar på grey's. Fast hon är en klantig tjej
så hon lär ju lyckas missa bussen...

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

sv: haha, jag ska:) ....snart

2009-11-27 @ 18:30:25
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback