tid som går och inte går

2009-11-20 @ 16:55:38

Fick biljetten till fotbollsgalan igår, for free!
Kändes glamouröst med "gala" och
jag tror att det kommer att bli supertrevligt.
Ska se till att dricka läsk hela kvällen (;
Nu är den här veckan slut..
Ska snart laga mat och sen ska jag ta mig
en härlig "fredagsdusch", usch, tror jag ska ta
en liten powernap efter maten först, känns som
om den behövs. Ikväll är det idol och jag
är gaaanska spänd, om Mariette får sitta
i "heta stolen" så är det min telefon som får slut
på pengar. Ska nog rösta på henne för en 50lapp
isf, fick ju 50 extra när jag laddade första gången
från telefonen.

Imorgon åker jag till Gällö, ska tvätta, tvätta, tvätta.
Har seriöst inga rena kläder kvar. På söndag kommer
Putte och Jessie upp på middag så man måste ju delta.
Om två veckor ska jag eventuellt på skidskytte med pappa
och lillasysterdyster. Vill egentligen gå ut på Marité ikväll,
min tremänning firas ju och alla som känner mig... jaaaaa.
Men blir hemma framför teven och Idol istället men jag
känner på mig att det kommer att duga mer än väl.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

vill egentligen också ut, men blir idol för mig med !

2009-11-20 @ 17:24:18
URL: http://eelineriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback