090924

2009-09-24 @ 17:59:14

Jag lovar att försöka bli bättre på att blogga, jag har lovat det många gånger nu men det har alltid blivit tunnare och tunnare i inläggen innan de tar slut..

Har haft apu idag, praktiserar på Jämtland/Härjedalens fotbollsförbund. Jag har ju så fruktansvärt svårt att prata i telefon när jag måste ringa till folk jag inte känner, får hög puls, blir yr och när jag väl pratar blir jag darrig på rösten. Idag skulle jag ringa och jaga matchresultat till över 10 tränare, jag ringde en sen räddade brandlarmet mig och jag fick mejla resten. Nu ska jag ta och laga lite kycklingwook, måste gå på videoteket ikväll och lämna tillbaka filmerna och om ett tag kommer Mikael hit och umgås! Vi hörs vidare

Laddar upp en söt bild på mig och Linnea sen Stavredagen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback