det finns dom som stannar tiden

2009-09-30 @ 23:07:35

Måste bara få berätta att jag fick MVG på affärsturism-provet jag gjorde igårmorse!
Efter skolan idag gick jag på stan med Mikael och Fisen som också var med ett tag.
Köpte två par leggins, ett örhänge, en tvålpump, en hårinpackning och nåt
mer som jag inte minns och orkar inte se efter.. Åt middag hos Mikael idag sen
åkte vi hem till mig och tittade på idol och dagens man, dagens man var riktigt bra
tycker jag, synd bara att det bara höll på i en halvtimme!

Är jätteglad att Erik, Calle, Jon och Mariette är vidare tills kvalfinalerna!!! Mina favoriter.
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det praktik och åter igen den där jääkla
årsberättelsen sen ska jag hem och städa.

KÄNN PEPP


Mikael och jag efter en fisketur i somras med noll resultat

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback