du sätter all din tilltro till en dröm

2009-09-29 @ 23:16:47

Gick på skolan imorse och gjorde provet, det var ganska
enkelt och har en känsla av att det gick riktigt bra.
Jag och Madeleine gick en stund på stan och jag hittade
en assnygg skjorta, vet inte om jag ska lämna tillbaks den eller
inte men ska klura på det. Tog bussen till Brunflo till Sofie först,
sen gick vi till frisören så nu har det skett en föränding, satt i frisörstolen
i två timmar så jag lovar skillnad.

Vi köpte thai take away och det var bäst idag, sen har vi busat och
lekt en massa och bara varit så puttinuttiga som man kan bli. Fisen
somnade i 1½ timme så jag fick hålla koll på läget och grey's anatomy
eftersom sofie inte är särskilt intresserad. Sofie var en sugen tjej så hon
gick och köpte tårta som hon suktat efter hela eftermiddagen. Mikael
kom runt åtta och vi spelade kort och tittade på idol sen var det dags
att åka hem. Nu är det inte alls länge kvar till fredag och jag längtar som
en liten galning nu, måste vara hemma från praktiken på fredag pga tvättid
som var den enda som riktigt dög. Nu ska jag runda av och borsta bissarna!

 

Fisen & jag                  Min och Mikaels asssss, även idag blev det gamla bilder

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback