när kvällens första frusna stjärnor vaknar

2009-09-28 @ 21:28:29

Spelade badminton på idrotten idag, hade inga gympaskor för jag trodde
att dom inte följt med vid flytten. Det visade sig ganska snart att jag hade
fel, ringde till mamma och fick panik när dom inte var i Gällö heller men
när jag ganska nyss lyfte på en väska i garderoben så stod dom där. Hur som haver,
har lite smått träningsvärk i underarmen, hur mycket tränar man den liksom?!
Det roligaste var att jag och Micke började i division ett och vann den första matchen,
sen gick det tamej fan bara utför, till sist hamnade vi i division fem och förlorade alla
matcher där hela tiden, körde säkert tio matchen varav noll vi vann! Helt sjukt.
Som Micke sa innan vi började "sämsta spelaren i sämsta laget i sämsta divisionen"
eller något sånt där. Tyckte faktiskt att vi var sjukt skickliga och tog alla bollar
men antar att det var nätservarna micke gjorde och hans svårighet att ta emot höga
bollar vilket jag är kung på.. sen var det rundpingis och jag var sista tjejen kvar och åkte
ut pga världens fegaste jävel som bara lade bollen lågt över nätet. svin.

Har tittat på idol och bara njutit av deras fina stämmor, eddie och calle är så jäkla sköna,
jon också, så länge han inte gör bort sig, jag lade en röst på honom.. Måste sluta rösta på
sånt där som idol och kändisdjungeln, på tok för dyrt. Jag har prov imorgonbitti så nu
ska jag ta mig i kragen och plugga, försöka duger, somnar mest troligt.

Avrundar med att säga grattis till Sanna som fyller 18 idag!


En bild på mig och Sanna i Gällö, den är skitgammal

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Micke

Det vi gör, gör vi med stil istället Pernilla ;)

2009-11-22 @ 21:51:05


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback