hål i väggen

2009-09-27 @ 20:42:21

har inte jag i min vägg som tur är men jag har precis tittat på programmet,
jag skulle gärna vara med i en sån utmaning, det verkar riktigt jäkla roligt!

Var på IKEA igår, åkte klockan åtta och kom hem klockan åtta varav
åtta timmar av 12 gick jag. Runt, runt, mamma var på halvtaskigt
humör vilket varför jag inte har en aning om. Jag handlade för ungefär
sex tusen kronor, och när jag nu sitter här i min inredda lägenhet så ser
jag inte riktigt vart pengarna tagit vägen för det är inte så mycket
grejer här. Hade jag orkat hade jag lagt upp före och efter bilder men
jag tror att jag gör det imorgon istället. Är i alla fall riktigt nöjd med
det här nu, bara sänggaveln som ska av och fondtapeten som ska upp.
Det blir nog riktigt bra det här!

Sitter och försöker få igång zonline så jag kan se vad jag har för idrott
imorgon men kommer inte in i "brevlådan", jäkla skit.
Om en stund ska jag gå och möta Katarina vid bussen men innan dess
ska jag diska ur vinglasen så dom som vill dricka vin på fredag kan dricka
ur ordentliga glas. Imorgon ska jag försöka fixa före och efterbilder på
min inredning. Tack så jättemycket till mamma och pappa som har hjälpt
mig med att skruva ihop alla rackarns möbler!




En bild på mig och Matilda, eftersom hon också har varit

här och hjälpt till lite med att diska etc. osb, bilden är 2½ år gammal

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback