i Gällö

2009-09-25 @ 18:20:36

Sitter som sagt i Gällö hos mamma, har äntligen kickat igång internet!
Jag är supertrött, ändå har den här dagen i varit särskilt påfrestande.
Praktik, skrev lite till och litte till på årsberättelsen eftersom det kommit
in lite nytt.. Vid lunchtid så gick jag ner till skolan, gick genom björkbackaparken
och där luktar det precis som det gjorde när jag gick på bolbyskolan i Ånge,
det luktar ekorre och tallkottar. Åt lunch, trodde jag skulle få käka ensam idag
men hade tur för Frimpong, Erika och Ayan var där! Senare blev Ayan intervjuad
av svt mittnytt angående tycke om att wargen och pc blir en enda skola..
Sen fick vi alla vara med på "rörlig bild" när vi sitter utanför skolan, svt1 mittnytt 19.15,
missa inte det! (he he)

Följde med Frimpong som praktiserar på intersport och hämtade en stor kasse
med fotbollsstrumpor åt fotbollsförbundet. Skulle ta bussen som gick upp till
Solliden 13.25 men den gick inte förrän 13.40 eftersom alkolåset slog ifrån,
chauförren var generad och förbannad och det kan jag förstå, nu tror han
att vi tänker att han är ett idiotiskt fyllo som vill köra ihjäl passagerarna,
men nej, jag förstår han reaktion! Skitgrejjer..
Skrev lite till på årsberättelsen sen gav dom mig helg, skönt.

Nu ska jag ta och ringa Mikael och Linnéa, vi ska nämligen hänga.
Imorgon 8.00 bär det av mot IKEA, sen blir jag eventuellt pank.



Mamma på "svenssonsemester" i somras

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback