perjon

2009-09-24 @ 22:51:33

Ja, det är två pojknamn som sitter ihop men jag ser det mer
som mina tre första bokstäver i för- och efternamn.

Imorgon är det praktik igen, jag är inte sådär jättesugen på det
om jag ska vara helt ärlig. Det börjar faktiskt bli ganska tråkigt att
sitta på ett kontor hela dagen, godkänna matchrapporter och
skriva årsberättelsen 09. Hoppas verkligen att det är snart som
jag ska få vara med på match och sitta i seketeriatet någon lördag
eller söndag, det är ju sånt som låter roligt.. Har tittat på idol ikväll,
ska följa det till slutet, kanske inte just i ögonblicket men det finns
ju repriser som tur är! Det blev kycklingwook till middag idag igen,
jag ledsnar helt enkelt inte och det är enkelt, hade i bacon idag också
vilket gjorde hela wooken lite saltare.

Har hela dagen längtat efter att få lägga mig i sängen och sova och snart
är det dags. Men först ska jag titta klart på nöjespokalen, paus nu.
Sms-röstade på Karl-Petter och Mikkey på kändisdjugeln ikväll, det är ju dom
man vill se i finalen och för mig spelar det absolut ingen roll vem som vinner
men magkänslan säger att Mikkey blir kung över djungeln, han är ju skön!
Åker med mamma till Gällö imorgon, det är ganska deppigt att vara där eftersom
det är riktigt höstaktigt där, träden är nästa helt nakna. Ska på IKEA på lördag
och handla upp lönen jag fick för juli, jag är superduktig som har sparat 9 lakan sen
dess. Och snart kommer studiebidrag, underhållsbidrag och ännu en lön!
+ att jag fyllde år i söndags och fick en del cash även då! jag känner mig stenrik!

Nej nu ska jag titta klart på TV och sen ska jag göra mig sängfin.
God natt

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback