AND YOU WERE, HEAVENS GIFT TO THE WORLD, YOU'VE GOT TO LIVE ON

2010-04-14 @ 00:49:29

Här sitter jag och blev precis klar med mitt talmanus.
Det tog 1½ timme att komma på ett (vad som skulle vara)
5minuters tal. Helt otroligt, jag som har gett upp så många gånger
idag. Nu har jag fixat det. Just därför belönar jag mig själv
med dom där jävla skorna imorgon, men fixar jag inte redovisningen
så lämnar jag tillbaka dom.
En hake bara, jag har testat öva lite tyst och tagit tid, det
är närmre 6 minuter långt och jag kan inte korta ner det...
+ att jag stammar.

Hej och hå, jag kämpar väl på. Dricker min pissljumna
apelsinsaft och sätter igång med min engelska essä, som skulle
varit inlämnad för en månad sen bara. Bra jobbat Pernilla!


I GAVE YOU THIS ONE CHANCE TO BUILD UP SOME LOVE AND TRUST,
ANOTHER DOWNFALL WAS DELIVERED, YOU WERE A COST.

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: mamma

Vet att du fixar de du e bara bäääst.Alanya väntar på dej.KRAM

2010-04-14 @ 07:52:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback