DON'T THROW YOUR LOVE AWAY

2010-04-22 @ 09:55:36

Då satt man här igen. Har lyckats göra klar
naturkunskapen för den här veckan, mer hinner
jag inte idag. Håller på att försöka ladda till
Vemdalen men jag vet inte vad det är för fel
på mig. Det är väl tanken på de tunga väskorna
som jag ska bära nerför dessa trappor som ligger
och lurar i bakhuvudet på mig. JAG SKA KLARA DET!

Är fortfarande lika bekymrad över kläderna, jag blir inte
riktigt klok. Och klokare blir jag inte av att sitta här
så nu ska jag ta och hoppa in i duschen så jag får något
gjort efter det. Ha en trevlig helg och gör ingenting jag
aldrig skulle göra!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback