IT'S NOT TOO LATE, IT'S NOT TOMORROW

2010-04-10 @ 12:12:41

Jag tror aldrig att jag sovit så gott. Så skönt
att vara i stan igen, så skönt att ha gått på lov.
Eller helg.
Väntar på att pappa ska höra av sig, vi ska
gå en runda på stan och jag tänker köpa
ett par skor. I'm in need efter att jag klev
i hundskit i söndags med mina F.P skor, blä.
Dom är förstörda men rena igen, tror inte
att jag vill använda dom ändå.

Jag hade hoppats på strålande sol idag, det
är inte för sent ännu men. Har gjort i ordning
fläskfilé och lagt den i marinad och då kom jag
på, "får jag stoppa min fläskfilé i din marinad".
Tänkte grilla i Valla med Mikael, Linnéa och ev.
Sofie. Såå ge mig lite sunshine.

Nu ska jag göra mig ordning och dricka ännu mer kaffe.








JAG HAR DOM BÄSTA VÄNNERNA, JAG KAN INTE ÖNSKA MIG NÅGOT MER

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback