MY HEART POUNDING, THE BLOOD IS STREAMING, MY FRIENDS

2010-04-15 @ 19:53:45

Knäckte revb... äh, så kan jag inte skriva för
det är inte sant. Men ledigt fick jag torsdag och fredag.
Nästan redo för vemmis då. Varför kallar jag de
för vemmis, jisses vad mogen jag är. Nåväl, jag har kommit
på mig själv, eller jag gjorde det precis nyss, att jag
har en konstig grej för att pressa tangentbordet
till ett härligt långt ord. Exempelvis: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Riktigt så överdrivet är det kanske inte men ja du fattar.
Whatever...

Har bokat tid hos frissan på onsdag och jag kan inte annat
än att längta, vill bli lite fräsch. Och jävla "stylebystars.com"
kan sticka och brinna. Beställde en kjol för flera veckor sen,
skickade tillbaka den ville ha en annan, för tre veckor sen.
MEN NU DÅÅÅ!!! det har fortfarande inte kommit och jag ska
på 60års kalas på lördag och hade planerat outfiten nästan
till fullo. Måste ju ha kläderna för att kunna hitta ett par
passande skor. Men nuuurååå, nu måste jag ha en reservidé.

Tänkte plugga lite NK nu och vänta på att det blir mörkt,
då ska jag gå ut på en promenad. + finare musik i öronen.
TRIVSAMT, YEEEES.
Vokalvåldtäkt igen... sorry

Hade muntligt idag, NP SV B, jag fixade väl ett MVG. kanske inte
men ett mycket starkt VG och sen är jag lack på projektarbetet.
p.s jag tål inte kritik d.s

Jooråå, grett då vi hörs

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: elin

faan va drygt de är när man beställer och man inte får de i tid :(

2010-04-16 @ 18:09:58
URL: http://elinviola.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback